Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

teg Napi Celeb

2009.07.03. 22:39 | Sajni | Szólj hozzá!

szóval tegnap kivételes alkalom adódott arra hogy anyámékkal kocsival jöhetek haza a megszokott tömegközlekedés helyett. Viszont cserébe végig kellett várnom egy plázában mozizást, de ez sem volt akadály, addig is hűsben voltam legalább, ezer fok helyett. Ám türelmem véges, így sprintelve indultam a parkolóba, amíg ők lassabb tempóban közelítettek a kocsihoz. Várakozó állásba kapcsoltam, bambulva, a meleg kábulatában, az amúgy meglepően kihalt plázaparkolóban, mikor leparkolt majdnem mellém egy kocsi, kiszállt molnárferencKaramell, és komótosan elslattyogott előttem, jémondom... Aztán meglepetésemre hátrasandítitt reám szeme sarkából, mert én továbbra is bambulva szorítottam a hideg ásványvizet arcomhoz. Nem tudom mit várt.. hogy majd betámadom, vagy én is vele szállok a dallal.. mindenesetre még ő volt megsértődve :D  Aztán ami még viccesebb, végre odaértek a többiek is. Hasítottunk , majd rádióban felcsendül... "csalóóódtamsokszormááár éééés sokmindeeeent bááá áánok" namondom. Jól bevonzottam a megasztár győztest, csak épp a rosszat.. MErt tudvatudván Vik plázamögött lakik,presztizstávöri nyereménylakásában, inkább az ő felbukkanására vágytam.. ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr111225415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: a celeb karamell dallal szállok
süti beállítások módosítása