Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.10.10. 20:12 | Sajni | 6 komment

Hát szomorúan rettenetes tény hogy nem tudtam elmenni Feldmár bácsi előadásra..Ehelyett már hajnali 3kor pszichoszomatikus betegségem legkedvencebb tüneteivel ébredhettem.. Ezáltal suliban sem voltam ami egy kötelező óráról való hiányzást eredményezett.Tehát még egy esélyem van aztán.. szevasz:( Mondjuk szerintem ez elég szar hogy megmondják hányszor lehetek beteg.. Na mindegy majd nem leszek többet (pff) Holnap elmehetnék még bepótolni az előadást, de iylenkor mindig visszagubózódok ha nem ugy jön össze valami...mint ahogy elterveztem.. s állítólag tömött sorokban kell jóelőre jegyet váltani.. szóval majd legközelebb.. Azért ha valaki netán volt, kérlek ossza meg velem feledhetetlen élményeit.. Jaa és ma még egy dolgot be kell jegyeznem a "pluszban megcsináltam" pszicho naplómba.. mindenféle "csak ennyi" és elégedetlen gondolatot félretéve.. mert ugye KISLÉPÉSEKBEN ELŐRE!!

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr98192711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tijs 2007.10.10. 20:26:34

"pszichoszomatikus betegségem legkedvencebb tüneteivel ébredhettem"
ez micsoda?

tijs 2007.10.10. 21:06:24

hát hogy nem értem..:S
milyen betegség? milyen tünet?

Sajni · magnolia.blog.hu 2007.10.10. 21:15:33

hát pszichoszomatikus, szóval a test és lélek kölcsönhatásának zavara, vagyis inkább egyfajta jelzés.. tehát lelki eredetű de testi tünetben megnyilvánuló foylamat.. valami nincs rendben akkor így szól a" lelked" belsőd tudatalattid akármind..hogy "hééé".. ha sarkítani akarnék annyit mondanék nálam hasfájás, de ez annál jóval összetettebb, meg több tünet társul hozzá, de ez..öö már mondhatni tulintim .. köszönöm érdeklődésed

tijs 2007.10.10. 21:45:54

a pszichoszomatikust értem, csak nemtudtam konkrétan miben nyilvánul meg.
a gyógyulás érdekében megmutatom az én kedvenc lufis képem:D
aki ezt csinálta az tuti zseni
www.tijs-art.com/stuff/bp.jpg

szélfoszlány 2007.10.11. 20:33:23

hajjjajj,énazthittem, te kiegyensúlyozott-jókedvű vagy Mindig. hátnemis, csak úgycsinálsz?:)
süti beállítások módosítása