Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.11.11. 21:48 | Sajni | Szólj hozzá!

Lassacskán Homár leszek, mármint blogomat illetően, de személyes mondanivalóm nem épp lenne mokás igy blokkolva gondolataimat, elterelő hadműveletként onlájn boldogság hajhászat eredményeként, teszveszre kattantam énreá, mivel rájöttem ittis kiélhetem guberálási mániámat :) licitáltam is... de nem erre:

Szóval amit leltem:

"

emlékezzünk jimmyre 1 ft-ért

emlékezzünk jimmyre 1 ft-ért"

a sajnálatos hír az hogy...eddig senki sem szeretne..sajnos még ingyen sem...


a másikat köszönjül Dörtinek... ám azt sajnos már nem találom de kb így szólt..

" Eladnám xdbból álló MSN smiley gyűjteményemet..vannak köztük egyedi darabok is..

szállítás: CSak msnen tudom átküldeni.. "  Nos ez is hasonló sikert aratott mint fent említett királyunk...

 



 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr7225812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása