Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Ma

2009.06.29. 21:16 | Sajni | 1 komment

Ma igen korán indult a napom, 5.30kor már a habokat szeltük (mert én ugye szigeten lakom és Komppal... MIVEL? Komppal járunk! Főleg most hogy árvíz van igazán mókás. Pallókon kell egyensúlyozni tyúklépésben. meg szerettem volna ide örökíteni, de nem volt nálam gép, de ami késik az nem. Szóval igazi szánalom(töröltöröl) és egyszerűen kész ahogy van. Hogy ilyen még van :) és én itt lakom, dehát a dolog szépségét, és érdekességét tekintve hajnali indítónak megfelel. sohasem értettem hogy miért kellett áltiban lizinéni tesióráján a felfordított pad élén inogva végig dölöngélni, de mostmár tudtam hogy előre látó volt, áldom is érte. Voltam vérvételen, a rózsadombi gyermekkórházban :) mert az lát el engem. ők sem értik mit keresek ott a babák között de itt leglább normálisak. Szóval pszihohoz odajárok protekcióval" aztán így egy intézményen belül minden megtörténik mind mi fontos lényeges. Már kinőttem azt hogy bőgve röhögök, és ájuldozom (féléve még így volt) meeert én egyszerűen blááh. ne legyen bennem idegen test. Mostmár csak röhögve ájuldozom szimplán.Persze nem nézek oda de akkor is undorító. Aztán volt még laza 6 órám délután kettőig, hogy KöKire menjek. Az is egy igazi kaladtúra. Az örsön túl nekem... sohase :D borzasztó.. de ide rendelt minket a tanár, mert ugye ott állunk a suliban , ő is mi is.. toll is index is, csak egy tollvonás...dee NEEEm nem lehet beírni. Kökire kell menni. Ezektől én kiborultok. Szóval túl voltam ezen is, legalább ötös:) JAaa és közben elmentem villamosozni hogy teljen az idő. Imádok a Móricz zs.körtéri Sparban vásárolni, mert évi kétszer megyek, de mindig valami zavar van sorban állás közben, ezért ha időt kell húzni akkor ideális. Továbbá az előttem álló mindig csinál valami hülyeséget. Imádom. Múltkor a túrórudis fiú nevettetett meg, ma meg szemtanuja voltam egy DonJuan pitiáner bűnözésének, de sajnos nem jött össze neki.Vörösrózsával, és szív alakú monserivel várakozott előttem amíg a nem létező zavart elhárították. Leemelt egy dinnyés orbitot, szájához emelte, majd szépen a farzsebébe csúsztatta, tuszkolta, csak közben rájött hogy susi gatyájának nincs is farzsebe. Nos megmosolygtam, aztán mégis rápakolta a monseri tetejére, mint kifizetendő árut. Sőt annyira felbátorodott hogy egy csomag kotont is kért. Hát fiacskám, bonbon rózsa gumi. Nagyon biztos vagy a sikeredben :)    Jaa és a legjobb, miközben múlattam az időt az aluljáróban megpillantottam Kökin lévő tanárom kiköpött mását :D oda is kiabáltam neki.. Marceeel..Marcelll?? Nééz rám. öööö hoppá Te nem Marcell vagy :D  néznéz..  neem nem az vagyok, bár egy pillanatra elgondolkodtam rajta! :D pusztultam magamon

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr531216378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbeo 2009.06.29. 23:06:52

jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság
süti beállítások módosítása