Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

A mindennapok megoldása..Öblítő ezresé

2007.07.10. 17:04 | Sajni | 2 komment

Szűkreszabott havi bevásárlás, vagyis az árucikkek mennyiségét tekintve inkább heti, dehát mit tehet az ember,főleg akit még az ág is húz..stb..Észnélkül a kosárba dobálás, gyorsan míg a kontroller nem látja.. Aj..ez most miért kell? Azért mert csak.. Sampon ezerforintér? NA neked miért pont az kell kérdem én..mert a reklám és a tévében..és ilyen vanbenne de ez azért és így..pff  tovább..      eztis eztis..Aztmár nem...na de dehogynem.. Vérszemet kaptam, két kört mentünk, pénz fogyásával kedvem is egyenes arányban csökkent.. Miattam nem vettünk semmit kapom az oltás.. Perszehogy.. Idegesség kapkodás.. Csókolompénztárposnéni egy szatyor is kéne... No reakció, adja a jokis náájlont, ami élből egy konzervetsem bir el.. Fizetünk.. odasúgom...sztem ebben már a szatyor ára is benne van.. Anyám:  kértél közben? Unott fapofa: Igen kértem.. PÉnztáros: NEm..nemkért..  részemről : Fintor a válasz..

Pakolás pakolás.. Öblítő, csak megérdemel egy külön zacsit.. adom tovább , egysoros vonalban sorakozó családomnak... Pufffff.. Szó bennszakad,hang fennakad, lehellett megszegik,zacskó alól sűrű trutyi,tenger kerekedik..
Illatfelhő kellemes, szín okkersárga,állaga csúszósan folyós.., Mindenki minket néz..
Ehh.. hát igen .." Ez ilyen"  .. Meggyötört arcú ráncos alkoholista  életkedvnulla pénztárosnnő, gyilkos pillatása,plusz dohányszagú ajkait elhagyó szánalommal teli: "jaahhjj" ...   Alapesetben megkérdeztem volna, feltöröljem? vagy legalább egy bocsánat.. ám miután tekintete által már úton voltam a ravatalozó felé, igy tócsát magamután hagyva távoztam...

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr73115451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bözsö · http://www.berazsuzsi.freeblog.hu 2007.07.10. 21:35:37

én leszek az első bejegyző a rózsaszín vattacukor blogon

approx1028 2007.07.11. 00:04:04

Csak így tovább, Sajni! Ne hagyd magad:-)
süti beállítások módosítása