Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

" Megbízunk egymásban"

2007.07.16. 19:54 | Sajni | 1 komment

OTP.. szeretek oda menni, mert biztosan azt gondolják az utcán az emberek hogy gazdag vagyok :D
  MMh...Igazából csak én gondolom.azt is csak addig míg be nem toppanok a HÚZNI ajtón.. de az aranykilincs azért rátesz ájláv ótépé... (jaaah egyébként iszonyat csóró vagyok..arra az esetre ha valki nem ismerne :DD) tehát...

Az immáron SIKERES vezetésórám végéállomásátol:-Kaiser's pakolo (yeah) - a boldogság rózaszín csillámporos felhője repített a bankba.. Sorszám tép oké, fáradjon oda.. Célom, a már hónapok óta polcon rohadó gépjármű (nyeremény!!) takarékbetétkönyveim, gépjármű nyeremény hiányában készpénzre váltása:) Illuzióm volt a felesbusz elérése, biztosan a boldogságfelhő extázisa tette...

Nem vonom kétségbe a zöldnyakkendős férfi tudását és hozzáértését,de...fél óra elteltével plusz  3kolléga állta körül az ügyintéző könyöklőmet ... Közben a mellette lévő fiatalabb rikítóbb nyakkendőjű fiúval szimpatizáltam.decsak magamban..mivel semmi jelét nem adtam :) Tititest,vékony hang,borosta,női kézmozdulatok..imádtam :D magambanimáttam... Mókás volt  hmm..  egy óra , s lám a papirból pénzt varázsoltunk.. "ÓRIÁSI" !


Ennyiiiiii


HÁt mégsem annyi:

 közérdekű közlemény: Azt a visszajelzést kaptam , miszert kétesen értelmezhető az OTP-s bejegyzésem ... /köszineked Mumimaci / :D

Korrigálnám: nem nem nyertem autót, s nem azért kaptam pénzt, mert nem volt fiátszejcsentó raktáron ... hanem egyszereüen nem nyertem s visszakaptam a befektetett érékpapír árát :D Tényleg ennyi..

Tsaba: Tőzsdéztél?
HAjni:  De csk egy kicsit(+kézmozulat) XD


A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr27119193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kani 2007.07.17. 04:02:56

Aligbírtálelszakadniazmsntőlmán vagy...Jesszus,milyen kódokat kell itt begépelni. :D
süti beállítások módosítása