Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Szociális munkás leszek-e??

2007.07.24. 13:53 | Sajni | 3 komment

MÁR CSAK 1 NAP!! " Villog a felvi.hu kijelzőjén az idegesítő, adrenalin szintet növelő (kinekhogy) szöveg..   Nem tudom milyen tudatállapotban, s milyen indíttatásból jelöltem meg ezt a szakot februárban,de azóta sokat változtam.. Mi leszek ha nagy leszek, gondolat volt számomra az egyik legnyugtalanítóbb kérdés ami bennem mocorgott és még mindig ezt teszi napról napra, csak valahogy más formában.. Abban már most biztos vagyok hogy nem egyféle munkakör lesz ami kiteljesíti életem, hanem legalább három.. de ez majd kiderül :) egyik nap felébredtem,s azt mondtam.."én virágkötő leszek ha törik ha szakad" :D s jelentkeztem is egy iskolába mert az mennyire mókás..  Aztán valami újra előhozta belőlem a szociálist..vagyis mindig is itt volt..csak talán ennyire nem :) s átestem a ló másik oldalára az "annyira vágyok" kategóriába.. Sok "támogatóm" nincs, nem sok embertől hallottam még ez hogy ezaz csináld mert mennyire jó lesz, de elég ha én érzem.. Igazából sosem érdekelt egyik trendi,karrierhajhász szakma sem, vagy ha igen akkor nagyon hamar elmúlt..Mindenki jogász,ügyvéd,informatikus,kommunikáció és médiatudós, vagy turizmus és vendéglátó! Ezért is volt nehéz dolgom, mert nem sok szocmunkást ismerek.. Kedves barátaim mindig elpoénkodnak ha szóba kerül a dolog, ugyanis kis falunkban tevékenykedik , foglalkozását illetően igen sokrétű munkakört betöltő, bár az én szempontombol leginkább "csak" idős néniknek ételt biciklijén szállító Ildi néni! Alapszituáció a következő: Hajni says:"aaaaj...legyek én szocmunkás" ? Többiek: perszepersze...és Ildinéni lesz a MENTOROD! ezzel úúúgy deúúúgy feltudnak idegesíteni :D
persze nevetve leszek ideges.. Mire végeznék a sulival,pont átadhatná a stafétabotot.. de nem...nem leszek én ételhordó XD  Ettől függetlenül eljutottam oda, hogy nagyon szeretném ha felvennének..szerintem -a negatív megjegyzések ellenére- tök érdekes dolgokat lehet csinálni, hogy lelkileg bírom-e az majd kiderül(ne).. De alapvetően vannak világmegmentő, ha nem is megváltó terveim :) s a tudat jóérzéssel tölt el, hogy valamit tettem a világért, mégha csak ennyit is...  Nagyon érdekel  a pszichológia, de sohasem lesz 140pontom, valamint míg jómagam is pszichotikusnak érzem, addig nem is lenne könnyű :D annak ellenére, hogy pszichomotoros fejlődésem az átlagosnak imponál, és kétszemélyes kontaktusban jól kooperálok :DD Natehát.. örülnék ha holnap öröm és nem bánatkönnyeket hullajthatnék! Kedves illetékesek..léciilécii :))
Ez most  olyanra sikerült mint egy önéletrajz :) de hátha a gondolat és írás együttes teremtő erejével bír,plusz remény színt is kap! Holnap minden ki derül.......

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr13124326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mumm 2007.07.24. 14:18:23

és mindenki derül! nekem nehogy bőgj, de nehogy bőgj ott nekem (((:

muum · http://www.ildineni.hu 2007.07.24. 14:26:49

hiába menekülsz, hiába
ott szögdel mögötted Ildinéni indiánba (:
hááh
süti beállítások módosítása