Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

"Kártyabálban szín a színre rátalál"

2007.08.26. 02:22 | Sajni | 5 komment


Újabb láncrakcióként terjedő monitor elé ragasztó örület uralkodott el rajtam az utóbbi napokban... Egy barátom mutatta, aztán én mutattam egy barátnak , majd így szépen fokozatosan mesterre nőttem magam ki, miben? :D hát az MSN (társas) pasziánszban.Bár a játék során erőteljes ingadozás fedezhető fel teljesítményem között , én megverem a mesterem, s a tanítványaim ugyanezt teszik.. A lényeg hogy jó lenne leállni , "de hogyha egyszer kártyavárat építek"..  :D JANI,kinek nevét itt még nem említettem vált jáccópajtásommá, s szemlehunyásos hajnalokig kitartóan küldi velem a színre színt . Ezt itt ország világ előtt szeretném megköszönni neki :D

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr28149054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

j 2007.08.26. 15:51:30

Jaj hát igazán nincs mit,de én is szintén szeretném megköszönni neked! :D

snapszerkirály 2007.08.27. 09:21:46

arról minden bizonnyal megfeledkezett, hogy nem csak a kártyázást eme formáját részesíti elönyben...ugyanis velem igazi, hamisitatlan snapszer partikon osztozik (perszenem bunkózunk meg kontrázunkrekontrázunk...úgyhozgy nem is igazi,hamisitatlan)
ráadásul mindezt "LIVE" teszzük
szóval én nyertem, akkor is ha nem érted mért (:

sz....roooos!!!

Sajni · magnolia.blog.hu 2007.08.27. 11:54:15

Nem nem egy percig sem feledkeztem, ám az egy összetettebb, és mindenképp külön blogbejegyzést érdemel.. meglesz meglesz.. :D
csak teher alatt nő a pálma ami a levele, és néha terhes az írás ..még akkoris ha annyira vágyok!

titogzatos sajni-blog olvasó vadászgöri ;) 2007.08.27. 21:41:22

\"Ez a legnyomorultabb érzés. Mikor hiányzik valaki. Körülnézel, nem érted. Kinyújtod kezed, egy pohár vizet keresel tétova mozdulattal, egy könyvet. Minden a helyén van életedben, a tárgyak, a személyek, a megszokott időbeosztás, a világhoz való viszonyod nem változott. Csak éppen hiányzik valami. ...S ha nagyon pontos és figyelmes leszel, ha idejében kelsz és későn fekszel, ha sokat vagy emberek között, ha elutazol ide vagy oda, ha belépsz bizonyos helyiségekbe, végül találkozol azzal, aki vár. Természetesen tudod, hogy ez a reménykedés egészen gyermekes. Már csak a világ végtelen esélyeiben bízol. Hol keressed? S aztán, ha megtaláltad, mit mondjál neki?... És mégis várod.\"

titogzatos sajni-blog olvasó vadászgöri 2007.08.27. 21:50:01

"Ez a legnyomorultabb érzés. Mikor hiányzik valaki. Körülnézel, nem érted. Kinyújtod kezed, egy pohár vizet keresel tétova mozdulattal, egy könyvet. Minden a helyén van életedben, a tárgyak, a személyek, a megszokott időbeosztás, a világhoz való viszonyod nem változott. Csak éppen hiányzik valami. ...S ha nagyon pontos és figyelmes leszel, ha idejében kelsz és későn fekszel, ha sokat vagy emberek között, ha elutazol ide vagy oda, ha belépsz bizonyos helyiségekbe, végül találkozol azzal, aki vár. Természetesen tudod, hogy ez a reménykedés egészen gyermekes. Már csak a világ végtelen esélyeiben bízol. Hol keressed? S aztán, ha megtaláltad, mit mondjál neki?... És mégis várod."
süti beállítások módosítása