Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Hölgyem maga ezt hogy gondolta?

2007.08.29. 11:29 | Sajni | Szólj hozzá!

Forgalmi vizsga csapó II. ismételten eredménytelen.. vagy eredményem mérhetetlen.. Elsőre még oké..semmi nem sikerül elsőre.. de másodjára már illendő, vagyis szokott.. azért kissé elvagyok keseredve,vagyis nem kicsit.. Első alkalommal még sikerült eljutnom a 10percig az 50ből kb. most már addig sem.. Hát sajnos rá kell jönnöm hogy hülye vagyok a vezetéshez, tudom mit kell csinálni, de figyelmetlen vagyok  és szétszórt.. nem csak ebben ,mindenben..
Elindulás előtti ellenőrzésnél sürgettek, gyerünk gyerünk szeretnék indulni mit csinál? igyekezzen!!!!.-  Mit csinálok? Hát ellenőrzöm amit kell! - Jó csak siessen már haladjunk...
**Anyááááád** nos egész úton ez volt bennem ," gyerünk gyerünk" , jó itt kanyarodjon be, oké kanyarodok..csak épp jöttek szembe.De még meszzevoltak..szerintem.. én úgy gondoltam elsietek előttük..hát rosszul gondoltam.. Vizsgabiztos:  Ordítás...Héééj, na álljon meg.. MAga ezt hogy gondolta mégis? Hát mit csinál? Itt hátul azt hittem hogy meghalok, a szívbajt hozta rám, mit művel? Szálljon ki..*Pffffffff* jó mondjuk ez azért..kissé mokás volt, eljátszotta a hattyúkhalálát, azért anynira nem volt vészes.. Kiszálltam, köszönni már nem volt erőm, mert előtörő könnyeim tovarepítették lábamat, sajnos ez a típusom, sírós..
Felszálltam a buszra, mindenki néz, -"na ez most tudta meg hogy terhes" - fejjel .. (ne nézz!!, hagyjál) s most itthon vagyok, és hülye vagyok és...

Amúgy lehet hogy ez egy jel, hogy ha jogosítvány kerülne  a kezembe, sok ember élet száradna  lelkemen, vagy csak simán a sajátom....

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr69151928

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Goo.Xhorizont.Com 2018.03.05. 01:54:16

Etyeki Pincefesztivál 2010. - kerámia.blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása