Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

"titogzatos sajni-blog olvasó vadászgöri ;) "

2007.08.30. 00:06 | Sajni | Szólj hozzá!


"Ez a legnyomorultabb érzés. Mikor hiányzik valaki. Körülnézel, nem érted.

 Kinyújtod kezed, egy pohár vizet keresel tétova mozdulattal, egy könyvet.
 Minden a helyén van életedben, a tárgyak, a személyek, a megszokott időbeosztás,
a világhoz való viszonyod nem változott. Csak éppen hiányzik valami. ...
S ha nagyon pontos és figyelmes leszel, ha idejében kelsz és későn fekszel,
 ha sokat vagy emberek között, ha elutazol ide vagy oda, ha belépsz bizonyos
 helyiségekbe, végül találkozol azzal, aki vár. Természetesen tudod,
hogy ez a reménykedés egészen gyermekes. Már csak a világ végtelen esélyeiben bízol
. Hol keressed? S aztán, ha megtaláltad, mit mondjál neki?... És mégis várod."



   Kedves tito(!)K(!)zatos.., Igen a zöngés és zöngétlen mássalhangzók,félénk gyermeki zavarban káoszt okozhatnak az elmében,de nem vagyok én hálátlan más szemében a szálkát is ,közben  én meg tuskó.. nem nem.. Nos.. Én is szeretem Márait. Nem tudom pontosan értelmezni üzeneted tartalmát.. előszőr még mosolyogtam, ó ezt miért kapom, hát ilyet, de óó ez nekem szól.ki?? télleg?? áá ne nade.. .Aztán némi befektetett  energia után egyből más értelmet nyert a mondanivaló .. Tudod régen is mondtam már neked, hogy leleményesebb vagyok mint te azt hinnéd..
   
  s ha "találkoztál azzal aki várt, belépett bizonyos helyiségbe, ha megtaláltad, mondtál neki valamit, akkor többet már nem kell attól félned, hogy tétova mozduatod leverheti a pohár vizet... " akkor......

"...a süllyesztőben alakok tűnnek elő, akikről azt hittük, jelentősek, a háttérből alakok lépnek elő, kikről nem tudtunk semmi biztosat, s egyszerre látjuk, hogy vártuk őket s ők
 is vártak...."
   ""Amit tegnap még nem lehetett elviselni, úgy fájt és égetett, ma nem fáj többé.
Ülsz egy padon és nyugodt vagy....Már nem akarsz bosszút, nem... s megtudod, hogy ez az igazi  bosszú, az egyetlen, a tökételes, az, hogy már nem akarsz semmit tőle, nem kívánsz neki rosszat, sem jót, nem tud többé fájdalmat szerezni neked....""

végezetül szeretettel küldöm  eme mélyenszántó , semmitmondó,übergáz  jómagyar nótát :) Kattintanti még véletlenül sem lehet... 

https://www.youtube.com/watch?v=jz4luH0uefI


Valakit mélyen szánt, van akinek sokat mond....

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr77152563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása