Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Emúút a nyár

2007.09.02. 02:02 | Sajni | Szólj hozzá!

Hát igen.. Vége van a nyárnak hűvös szelek járnak.. s nekem van nagy bánatom. Nem tudom, de nem szeretem ezt az elmúlásos hangulatot..akármi ami hosszab ideig tart és elmúlik az valahogy sosem jó.. Olyan mintha meghalna valaki.. Fogadtam magammal , ha átmegyek a forgalmivizsgán ha nem, ennek ürügyén megveszem a már régebben cba polcon kinézett 2decis barackos nem épp bizalomgerjesztő vodkalikőrt..de valamiért megtetszett :)) A fogadást megnyertem, így ma elkortyolgattam baracklével itókám, s csaptam egy negyedórás egyszemélyes házibulit, addig tartott az illuminált állapot.. fülhallgató a  fejemen, partiztam, pop-punkra :D sajnos ez a típusom..najo azért hallgatok jókat is, de nem jellemző :D, tehát egyedül likőr parti, s énekleeem hogy diziz dö nyúammerikka vóó (bárcsak) miközben, a fagyott főszereplők lehelték ki utolsó leheletükkel szerelmes lelküket.. a televízióban ... Jaa vagy Róz nem hal meg?

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr81155136

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Bloghu 2007.09.02. 03:13:50

[...]Vége van a nyárnak hűvös szelek járnak.. s nekem van nagy bánatom. Nem tudom, de ..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása