Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

FúHa

2007.09.07. 22:57 | Sajni | Szólj hozzá!

  Voltam ám közben beiratkozni! Fúú tökjó volt :) Mint az amerikai filmekben .leglábbis én úgy viselkedtem :D Álltam a kampusz előtt csodálva az épület monstrumot.. fúúú óó wow :D
Aztán nagynehezen bemerészkedtem, s mivel pszichóbol házifeladat volt (az én pszichomtól) 3értékelhető tartalmi beszélgetés kialakítási jövendőbeli csoporttársal, így ezen igyekeztem is minél előbb túlesni,  egy ugyanoda igyekvő gyerekes anyuka megszólításával :)) már az ajtóban elkezdtem.. Próbáltam ám spanolgatni, a szimpatikusabbjaival dehát..  még semmi..
Azért félek kicsit..nemkicsit.. Van sok hheeeeeelóóó :P is.. Jaa kaptunk ajándékcsomagot, amely tartalmazott egy csokit, egy kávét, egy mini fogkrémet, tisztasági betétet és tampont.. vajon a fiúk is ugyanezt kapták ? :D Aztán hátfőtől kezdödik a nagybetűs élet..
nagybetűvel 5.50es busz pffffffffff (annyiravágyokhányok) hosszutávon nem lesz ez így jó! Na de még meg kell tapasztalni..no mentem tapasztalok !

byeeee

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr8159978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása