Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Személyiségem alulnézetből

2007.10.11. 22:09 | Sajni | 1 komment

Háát kedves érdeklődök, kedves és kedves mindenki :)  Most hogy fény derüljön a dologra..óó óó nemám.. de még mennyire nem így van mint ahogy ez tűnik.. Kiegensúlyozott mindig vidám..  -a komment egy kissé elgondolkodtatott-... és talán örülök is hogy ez itt így jön le.. mert végülis ez volt a célom.. Nos sajnos nem vagyok vidám, nem vagyok boldog,
kiegyensúlyozott meg főleg..  Lehet hogy ez most furcsa..de.. cseppetsem..  Egyszer valaki, aki igazából nem is ismert azt mondta: hogy a mosolyom csak álca.. És rádöbbentem.. hogy mennyire igaza van..    De tudom hogy van bennem egy ilyen valaki aki nagyon felszínre szeretne törni és ebben mélyen tisztelt Judit terapeutámmal igen serényen dolgozunk, mert ez egyedül nekem nem megy..  Segített ráeszmélnem, hogy egy olyan világban élek, ami egyszerűen nem létezik, nincs realitása, mert egyszerűen NINCS! ez kicsit megrázó volt..  Mert egy olyan világot varázsoltam magamnak, ahol én hiszek valamit, valamit ami nagyon rossz, és ezt a gondolatot az emberek agyába képzeltem.. és elhittem hogy ezt a valamit, ezeket a valamiket gondolja rólam az az egész világ, az összes létező ember a Földön, aki valaha szembejött velem, és az is aki nem..

Aztán a mégis jót akaró agyam és testem összefogva kitaláltak valamit amivel megvédenek.. (ám engem erről elfelejtettek megkérdezni) kitalálták hogyha  fáj a hasam,
akkor az azt jelenti hogy Hajnika rosszul van, így Hajnikának nem kell kimozdulnia otthonról..látták h ez mennyire beválik..így mindennap jót akartak, minden percben.. vagyis amikor mégis a kimozdulás mellett döntöttem, akkor egyből jött a figyelmeztetés.. aúúú fáj  "haho Hajnika" hát hova mész? beteg vagy ..otthon kell marnadnod.. és hogy miért kell engem itthon marasztalni? hogy mi ellen kell védeni? Hát a körülvevő emberek (nemlétező) gondolatai ellen, amit beléjük látok.. amiktől rettegek.. Szerintem ámulatba ejtő az ember tudatalattijának, tesétenek ,és ugy egész lényének találékonysága.. Ha tudatosan nem tudok megoldani valamit..akkor lép ő.. Aminek csak a végeredményét érzem..  És erre rájönni is nagyszerű dolog..
Persze mindig is éreztem hogy valami nincs rendben,és ennek nem így kéne történnie de..nem tudtam hogy mi ez.. Aztán nemrég egy nálam okosabb fehér köpenyes a kezembe nyomta: dg:"Kevert szorongásos depressziós zavar".. hát jó.szóval így hívják ezt a rosszat.. Az évek során sírós, önutáló, itthonról kimozdulni nem akaró, boldogságról lemondott,ösanyargató  valamivé lettem.. Ezért szeretem ezt a blogot, itt felszínre kerül az ami tényleg vagyok, aki az életben minimálisan tud csak  megnyilvánulni, de tényleg ott van, de mégis úgy érzi hiába..Itt nincsenek gonosz emberek, rossz gondolatokkal, nincs amiért utálnának, nincs olyan akibe magam  büntetésére rosszat szugerálnék.. Remélem ez szépen lassan eltűnik az életben is.. :)   Kb. ennyi            
                       

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr41193848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szélfoszlány 2007.10.12. 08:00:42

nahátnahát. van nekünk 2 db "Közös ismerősünk" BéBé (alias dörti) és Mumi. én egy időben sokat mnseztem ővelejük, kiket mindkettejüket te hamarabb ismerted,hogyhogynem. és már akkor észrevettem,hogy ezért jó velük beszélgetni,mert más nyelvet beszélnek, mert ,még ha sírógörccsel az ágyhoz vágtam magam, akkor is tudtunk cse-veg-ni (óriási dolog), amit "Imádtam", olyan nem létező dolgokról és olyan nem létező kommunikációs feltételekkel beszélgetni, ami a világban, más emberekkel nem működik, próbáltam,nem ment, furcsán néztek. éshogy te is velük egy halmazban vagy nekem,mert téged is csak így ismerlek, és ez a felhőtlenség, őszinteség, humor, egyszerű velejéighatoló nyelv, amid van, bámulatos.és nem nyalizniakarok, vagy nem hízelegnei, mindazonáltal örülnék,ha mosolyognál,ha ovlasod ezt, dehogy az a véleményem, hogy ezt tessék nyugodtan felávállani,ha van rá partner. és ha szocmunkás leszel, és embereknek kell majd segítened, akkor (bármily ócskának fog ez most tűnni), csak ez fog neked erőt adni hozzá: ez a klasszkis(nem klasszikus:D) kifinomultan gyermeki humor.
Hajnikám, a gyomorfekély nem megoldás:D mondom ezt én,aki ...najó,nemtérekki.
szóval értedna,hogy mitakarok mondni,remélem (lemérem, alias csabika)

én sokat köszönhetek nektek hármótoknak,dekomolyan.
süti beállítások módosítása