Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.10.14. 01:07 | Sajni | 1 komment

Nos.. bloguralkodói hatalmamnál fogva (mert megtehetem pff) nem kommentelnék megbújva a sarokba, hanem ide ide válaszolnék, azon szívhez szóló hozzá/hozzámszólásra..

Tényleg nagyon köszönöm írásod.. Először is hihetetlen jó érzéssel töltött el hogy Te egyneműen (persze nem egyszerűen) megfogalmaztad egy kis szélfoszlányos mondatocskáddal azt minek érzése már évek óta eltölt, és fogalkoztat, de egyszerűen addig nem engedtek a gondolataim hogy ennek mibenléte szavakba is öntődjék.. Jutott eszembe olyan dolog, hogy kívülálló, meg hogy kevés..., nagyon jó de csak.. s így tova..  Erre te annyit modntál hogy közös nyelv.. és igen.. mennyire de mennyire ez  a kulcsszó... Arra persze nagyon hamar rájöttem hogy kevés rettenetesen kevés ember az akivel jól tudom érezni magam.. mármint úgy húdetényleg.. felszinesen mindekivel ellehet röhögcsélni .. de mirejó.
és gondolkodtam rajta..hogy mert öket szoktam meg? azért jó csak velük? vagy..mi az ami ugy köt hozzájuk? másmindeki ennyire unalmas? vagy egyedül csak én viszem túlázásba a nem olyanosságot? s lám igen.. a nyelvcsalád... Mert ritka  aki oly módon reagál vissza akár egyetlen vagy kettőhárom szavadra..gondolatodra,érzésedre,firkádra, fejvakarásodra.. hogy ott nincs kérdés...Mi? de most hogy?? lemardtam.. Jó fáradt vagyok én most ehhez, biztos... OK.. vagy nemis reagál.értetlen nézés..vagy egy eröltetett..hihiii.. (najóhagyjál) és rájöttem h kár reménykedni.. sosem lesz velük jó..igazánjo biztos nem.. de közben arra is eszméltem, de ez a megállapitás még nem stagnált, h talán akik ezt a nyelvet beszélik, ha azok egymásra lelnek.. midenféle előismeret nélkül siznte 0idő alatt el tudnak merülni a megértés által nyújtott örömökben.. ez hiheteltenül jó érzés tud lenni..Van amikor azt hiszed hogy csak akcentusa van, de még belefér.. s később ráeszmélsz hogy sajnos nem.. túl sok az idegen szó..  Kár hogy nagyon kevesen tartoznak a nyelvcsaládba, vagy csak népvándorlás útján mindenki asszimilálódott, hogy ne amradjon értetlenül.. ezért nem is keresi őmaga népét..  Én próbálok mindig aktív nyelvkövetőpálcával járni kelni, dörtire is így leltem mint gyöngyszemre,van aki szerencsémre engem talált meg.. még a kezdetek kezdetén ;) vagy talán mindig egymás szeme előtt voltunk,de beszélni is tanulni kell.. Szóval ha radikálisandrasztikus lennék, talán egy,..najó kettö kezemen meg tudnám számolni nyelvcsaládunk tagjait.. dee nem szabad feladni a keresést.. hisz lehet h van közös cél... No.. kicsit messzire mentem már.. Tehát igen, énis örülök ennek és nagyon jó, ésés bizony mosolygok ám.. nem is keveset,persze hogy felvállalom..minden további nélkül de csak akkor ha biztonságban érzem magam, hogy van miért, van kiknek.. Akiknek nincs azokra is szoktam.. csak általában erőltetett.. szép kis esszét írtam.. de ez a tudatosult felismerésnek köszöhető, ami neked! és tudom teis tudod..nemnyali kár mondani :D
S igyekszem szocmunkásságommal is hű maradni ehhez, csak azt eh-t még meg kell erősíteni.. mert fél, mert bújkál, kiki kukucskál, bántják, szomorú.sír...de tudom hogy  egyszer majd kiirtja a most,s az lesz a végsőbeteljesülés vagymi! de addig is mindenki gyűjtse a "nem  létező dolgokról és olyan nem létező kommunikációs feltételekkel
 beszélgetőket, ami a világban, más emberekkel nem működik"  Elkaladoztam amúgy..de ezafajtám..    KöszönömJuditmosteztnekedeztdetényleg

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr18195573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása