Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.10.14. 22:36 | Sajni | Szólj hozzá!

Fúú.. Voltunk ám mi kirándulni! :D Ez egy olyan, hogy én.. még életemben sohase nem léptem át az országhatárt, öö így alakult.. a családom érdektelen, se pénz, se igény..  ígyhát ebben a szellemben nevelktedtem lokálpatrióta, hungaristák számára irigylésreméltó módra.. de tegnap megtört a jég.. Megtörtént az első és jó volt.. :)) Úticélunk SlovenSKA Republika..
elég vicces ugyanis házunktól kocsival egy azaz egy óra az út..  tehát közelebb van mint az iskola , akár oda is járhatnék.. Híre kelt hogy ottan leledzik valami vásárféle, és gondoltam ez  gagyiságok iránti igényemet kielégítheti.. javasoltam , h nosza, s felkerekedtünk.. Nekem nagyon tetszett, semmi különbség nincs mint kis hazánk, csak annyi hogy nem értem mi van kiírva, s olyan mókás az egész.. Csináltam ám fényképes dokumentációt,mintha newyorkba érkeztem volna, igyekeztem minél többet kihozni az élménytúrából..  Most prezentálnám a történteket

Hajni elhagyja országát című kép.. Mivel nem vádoltak ember csempészettel, nem volt elvámolni valónk, így sikeresen törvénysértés nélkül átkeltünk a hídon.. Sajnos a rómingot nem aktiváltuk :DD

Nyílik a sorompó (ami alapból nyitva volt) új nap, új ország, új kihíávások!




     

Na ez nekem agon tetszett!!:) Tudom hogy hülyeség de a CBA bennem valahogy
hungarikumként él, mint gulyás,  puli,   kiszeltünde.. Nem tudtam rájönni hogy a "Potraviny" az a cébéá hangalakot rejtheti magában, vagy egészen más jeletéssel bír.. merek itt gondolni: (élelmiszer) ..  Megfejtéseket ide várok..


Igen ez már közel állt ahhoz amiért mentem :D szerettem volna egy virágot, vagy
egy olyan megtömött lufit.. dehát.. ez senkitnem érdekelt :D  Bánatomban megtapogattam
a virághoz hasonló szörnyűséget, odalépett a nénike, mosolyogtam ő meg gonoszan nézve, bizonyosan csúnya szavakat mormolva, ujjával  "vigyázz magadra mert elbánok veled"  intve,megijesztett, így lefagyott orcámról a mosoly s ijedtemben eliszkoltam :D


SAjnos ez a kép homályos, de a hölgy őszinte mosolya engem úgy megfogott, ígyhát
nem hagyhattam ki :))

Volt ott (egy kislánytól) megtudtam CUKORÁVÁÁ   VÁTÁ de amilyen átéléssel eztkimondta
ő maga azon nyomban vattacukorrá változott...

Voltam pisilni is..Ritkán látok ilyen munkáját tisztelő elhivatott embert, mint az ottani wc-s néni volt.. Minden megrendszabályozott, mindenkit kioszott, és csípőre tett kézzel biztosította a zavartalan ürítést.. Sorakoztunk is szépen egysoros vonalban, (vagy az oszlop) na mindegy.. 5korona volt a pisi.. Imádta ha megkérdezték.. egyszerűen a gönyör ült ki az arcára.. ha válaszolt, főleg akkor ha forintban kérdezték... 50forint.. mondta...

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr22196331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása