Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.10.29. 23:46 | Sajni | Szólj hozzá!

Kezdődött a nap fél6os keléssel, ami a fogfájás elviselhetetlenségének volt köszönhető, gyógyszer, zsibbasztocukorka,bevesz, bőgés alvás..Hihetetlen hogy egy vagytöbb szemét fog mennyire tud fájni :S Megis érkeztem (volna) kedvenc fogorvospasimhoz... igen.. Balogh úr szabdsáágon.. Helyette gnodsz bunkó nő...Nemár:( Ígyis  eleve Szentendrére járok, ugyanis helyi fúrós gyilkosunk múltkor annyit..mondott.." Fogat kell mosni aztán majd elmulik..." Pffffff... Majd elmulik a lyuk biztosan.. aztán mehettem az ügyeletre..Nitusank meg felülre adott szurit, utána "jaaa most nézem hogy az alsó foga az.." Ez olyan mikor jobb lábát vágták le a bal helyet valakinek.. Szóval ..gáz..végülis ülök a sztendrei gonosznő székében  Kérdés: Kihúzzam?? Mondom DEHOGYIS nanee!
(kb 3fogam az) előzetes bejelentkezés nélkül mehettem volna a mónikasóba.. ígyhát maradt a gyökérkezelés..  Holnap ellátogatok szomszédos falvak orvosaihoz..  mert ez így HALÁL!
Egyébként meg..reggeli4.ébredésem egy sms.. "Üdvözöljük...egyenlege bruttó 900Ft.. " Egy mp alatt végigfutattam agyamban ki lehet aki meglepett egy feltöltéssel, s még ennél is gyorsabban rájöttem hogy a Földön nincs ilyen ember ki ennyire kedves lenne hozzám.. Gondolatmenetemet igazolva 20mp múlva...telefon csörög.. "ÖÖö jónapot kívánok,azt hiszem hogy az ön kártyáját töltötem fel" háát..észrevettem..modntam ..közben  aludtam kómásan... "nő röhög..háát csak az a baj h akkor nem tudom mi a számom"... hát nekem most kiírta..de.. mivel én anynirade anynira becsületes tisztességes vagyok ezt mtam.. "akkor isszatöltöm a kártyáját"... DE NEM MOST! :D  leglábbis erre emlékszem , azátn nem tudom mit hordtam össze félálomban.. s csodák csodájára.. délután átirányítottam nékije az összzeget.. GRrrrrr...

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr86212532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása