Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.11.23. 02:32 | Sajni | 2 komment

kereső kifejezés: "Mobil szélessáv megosztása"  Látom mást is foglalkoztat a téma :D

Na de most nemez hanem a tegnap... Hát valahogy ha nem én vagyok ott el sem hiszem.. jaaa nem amúgy nem történt semmi olyan extra ami nem történhet meg nap mint nap mint nap.. csak úgy egyszerre sok volt az inger, meg 2órát aludtam előző éj  , utána 4.15kelés 8kor előadás..pf remgett a hangom... aztán  reggel 10től d.u fél4ig csoportos tanulás.. :) de annyira jó volt.. tudjátok h nemvok eminens s általában (sajnos) motiválatlanság hiányában szarokbele mindenbe, de most először tapasztalatam h mennyire jó egy olyan közösség,és mennyire furcsa hogy 15en tanulunk, mindenki kérdez mindenki segít mindenkit érdekel a tanulás, vagyis a jójegy.. és hát.. szóvál én még iylet nem láttam :D imáttam..
4kor Zh...jegyem kérdéses.. 51%tól kettes.. azé ez nem semmi.. mindenhol ekkora a szivatás??? :S

aulában...

cséügynökkel ahogy a mimimondaná telefonáltam..mikor beszédet befejezve.. egy üres fotelban megpillantottam valami iszonyat rikító rozsaszín valamit.. odamegyek..hát egy elég faszás mp3 lejátszó.. mivel saját szórakozásomra esténként szociálpszichológia könyvet olvasok  és épp a tömeges tehetetlenség okainak esete volt terítéken előző éjszaka, mikor mindenki csak végignézi a problémát , de nem segít..s a miértek  elemzésénének hatása késztetett  tudatalatt tudatos  cselekvésre :D szóval az esett előtt ott ült csoptársam AZTAA is.. :D így gondoltam előrébb jutok..de nem..kérdeztem az ott maradt jóembert hogy ez kié? vagy mit látott? ki hagyta itt? ö nem tudja..de az meg ez..meg az..Jó.. na majd én kézbe veszem az ügyet, mer ő fittyethány... portásbácsit kéredezem mit tegyeK? azt mta ne hagyjam ott mert eltűnik.. mondom a portáról. Azt modnta igen.. :D HÁt ő a hivatásos.. ám legyen.. így most tulajdonomban van egy 1Gigás über rózsaszín lejátszó amin szvarovszki(ánem) kristályokkal díszített csengözengőminimaci lóg...  Megy a teszveszre :DD á dehogy..ha törik ha szakad.. én ugyan megkeresem a gazdáját :D de dilemmában vagyok mimódon.. nyomtatok tipikus hirdetést, meg írok fórumra, de vajon mennyit áruljak el belőle? ezt nem tudom..  mert ha jelentkeznke 10en akkor az ciki, de ha keveset monodok lehet h a gazdája sem ismeri fel ó Ó mit tegyek..segítség!? Jaa.. persze belehallgattam, a sulisok tippjei miszerint britni tokio hotel nem jöttek be..meglepő mód kökemény raga szólt benne :D meg szká, volt egy kis mánu...legalább nem unatkoztam hazafelé a buszon..

Ezt levezetésül: elmentem a PLÁZÁBA pf..jo de csak ott volt olyan laptop..amit szerettem volna.. Előtte látogassunk Vodafone-be, routerért..a MÁR MEGLéVŐ mobilnetemhez mert ugye állítólag ügyfélszoli szerint most dobták piacra külön mobilszélessáv megosztásra a csodát..hát lássuk....  22év körüli csaj odalép: /egyből éreztem hogy sokjóra nem számíthatok... /

- a hölgynek segíthetek valamit?
-pff SZIA! szóval a hölgynek igen,  hát jah..mobilnetem van és az ügyfélszolin azt modták lehet kapni  iylen routert,ehhez direkt ehhez a nethez.. és arra lennék kiváncsi..
- hogymit? ez csak modem..
-tudom de ahhoz van egy eszköz ami megosztja a netet..tudod..
-jaa áá olyan nincs.
-csakhogy értsd: ird be a google és megtalálod...
-hol?
-weboldal..tudod..vévévé.vodafone.hu.. és ott egy eszköz...kis doboz..
- én tökéletesen értem mit szeretnél.. jaaaniii a rúútert azt hogyis írják...?? jaaa igen..
- szóval nekem van ilyen netem és szeretném ha a másik szobában is lenne.
- á de azt nem támogatja a vodafone
- de nagyonis támogatja ugyanis ti áruljátok...leglább megmutatod?
-hát azt nem szabad..najó de...de ez kivételes alkalom.. megmutatom..(előveszi a modemet ami nekemis van idebedugva a gépembe!!!!)
- ööö.. tehát akkor (szótagoltam) : Nekem... már.... van.... ilyen.... netem...
-jaaa akkor... á nem lehet..megosztani..ez egy gépbe való egy vége van..
olyan mintha vennél mogyorós milkát de a simát szereted és leszopogatod a mogyororol a csokit..
- Míííííívaaan???? úristen te miről beszélsz????  (nem modntam mert szeretem a kihívásokat és akaratos is vagyok, nem megyek addig ki amíg ez engem néz hülyének)
-de nem lehet.amiről te beszélsz az telefon. de próbáld ki a  mobilnetet amúgy jóljársz.. most..vele..van ez az eszköz..és mutatja MEGINT
-NANEEE..
-amit látsz a képen.. olyan kis doboz!! található ITT a boltban ahol vagyunk..most..? Ha igen láthatom??
- hát ahhoz itt mindent át kell rendezni, meg külön időpontban kell visszajönnöd ha nem látja senki...
-már röhögtemmm neeeeeeem ezt nembíírom...jó köszi akkor hagyjuk..
- akkor felhívom az ügyfélszolgálatot .csörr...blablaaaaa...vége..
- és esküszöm ebben a pillanatban kettéhasadt az elméje  skizoid tüneteket produkált, autizmus jeleivel párosítva,üveges tekintettel bámult szemeit egy távoleső beláthatatlan pontra helyezve, lassu szájmozgás által kiadott hangfoszlányok kíséretében... "igen.. ezzz... eeegy..router...erre...va-ló.. de nem fog működni... de megosztahtod a netet és jó lesz.. menni fog vele.. .." s ez volt az utolsó mondata (hozzám) ... úgy éréztem ez az a pont ahol az emberi szadizmusnak határt kell szabni, és véget vetni a kínzásnak...mert megszólalt a jobb vállamon lévő leendő szocmunkás angyal...
ígyhát: "nagyon szépen köszönöm a segítséged".. őszinte (de tényleg azzá erőltetett kedves mosoly...) és elrohantam


szóval köv. állomás elektropont.... keresem mindenhol nem értem mivan.. nem sokat járok oda..de valami ott nem stimmelt. kérdeztem a bisztibojbácsit..mondja már rég begszült és helyette van saturn...tádááám.. szájhúzás egyefene.. bemegyek.....

....to be continueD.....

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr73238956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szélfoszlány 2007.11.23. 18:30:10

gondolom,nem számítottál rá, de ENYÉÉÉM a mp3 lejáccó:D manu van rajta, innen ismertem fel:d de a kristályokat megtarthatod,műanyag
merciii mádmoázel
grácije szinyoríná
najóhazudtam.
süti beállítások módosítása