Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.12.14. 00:19 | Sajni | 4 komment

úgytűnik rákattantam a párbeszédekre.. bár már nem írok olyan sűrűn ám...de egy mait megosztanék ..ami nyomta egész  a kedvtelenség homályába voltsikeres burkolni

Amugy komolyan valaki mondja már meg.. mert én még nagyon naiv, és jóhiszemű vagyok ám.. de erre nem számítottam... tényleg ilyenek a tanárok egyetemeken, fősulikon... ??

nos tehát..van egy oylan  amit nálunk ugye szeminárium ak hívnak...itt csak 12en vagyunk kábé vagynemtom...de elég családias..tanárnő közölte hogy a mai nap folyamán odafáradhatok az indexemmel hogy kegyeskedjen aláfirkantani az amugy nem túl tetszetős jegyemet... (megjegyzem csak tőle kaptam ilyen szart) eddig.. :D (3) húúú

-Jónapot kívánok, mosoly, tanárnő Önhüz jöttem..alá tetszene írni a jegyet?
-NEm..
-öööö...????
-nem. Jöjjön vissza januárban..
-dee...deee.....
-vagy majd küldje be mással...jövőhéten..
- na de sztrájk..meghát ilyenek...de..most...itt vagyok...és...
és... csak egy aláírás..nemsok idő...

- NEM! viszont látásra..
-?????????

köpni nyelni nem tudtam..komolyan az érthetetlen tehetetlenségtől majndem bögtem..sztem nem is köszönöntem...

vagy ezen nem kéne kiakadnom??:S de nem tudom mire vélni.. nem adtam okot h utáljon..
máshol is ezt csinálják? na de mér???


de leglább voltunk Csabával a kari vásárba a Vörösmarty-n (megjegyzem még sosem sikerült eljutnom )  és csodálatos annyiravágyok volt, fini volt a  forraltbor :))) éss ájláv Fesönsztríít ! :D


· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr84263410

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.iconikacolor.com 2017.12.11. 12:10:06

Martin Gore új szólóalbuma - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorc · http://sop.freeblog.hu/ 2007.12.14. 15:19:10

ezmelyik b*atlan pina volt?

szélfoszlány 2007.12.14. 18:42:20

hát ez ilyen sajnos. picsafasz.

Sajni · magnolia.blog.hu 2007.12.14. 22:49:47

Hát Dóri..Almásy.. ha ez mond valamit

dorc 2007.12.17. 12:15:38

hat nemismerem. de erre fel kell keszulni hogy majd sok kerdojellel jarkalsz a fejeden h ezmegmiafasz? egyetem...
süti beállítások módosítása