Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.12.23. 01:54 | Sajni | 2 komment

Nagyon lecsökkent a nézettségem, ami van gondol a romapicsaknak és a szopoalarcnak köszönhetem.. Na de hogy mivolt..ragozhatnám is meg nem is.. borzalom volt meg igenis..

tehát mitsem ért a kinzás gyökérkezelés, húzás lett a vége, azaz lett volna.. első körben, dehát még ennyi öröm sem lehet ..hogy komplikáció nélkül megusszam az esetet...

fél hatra érkeztem fájdalmammal ,a megváltó rendelőbe újreményekkel, mindenki nyugtatott á a huzás a legkevesebb... már semmitsem érzel..Nos.. ehhez képest gyanusan furcsa jelenségeket produkált a dr.nő húzás közben, túlságosan is eltorzult az arca.. 1óra ráncigálás, vésés, vágás, után..már tudtam itt valami nem lesz jó.. ő is tudta.. hát Hajnalka..nagyon sajnálom erre nem számítottam 100ból 1x esik meg (jó midnig ezt modnják ha nemtudnak valamit) de kilenne azaz egy..persze.. olyan a gyökere..hogy.. ezt ..én... nem... na de probáljuk még.. egyik fele kintvolt.. már öklendeztem, fájó tiszta szívből bőgtem.. az assisztens  a fejmasszázs tudományát is bevetette..leglább megtudtam hogy az avon szempillaspirál nem vízálló.. aztán gyült kint a többi beteg 1,5 óra elteltével átültettek, pihenőhelyzetbe.. sztem már nem igen voltam magamnál 5 egész injekció után.. vannak oylan pillanatok az ember életében..(nittel megálapítottuk) hogy tökmindegy...lenne ha most megölnének vagy meghalnál..vagy azért mert anynira jó vagy azért mert megváltás lenne...hát ez egy iylen volt.. ültem félbevágott fele benmaradt foggal, szédülve, hányingerrel, vörös fejjel, leázott sminkkel, tiszta véres pofával, mint utolag megláttam.. gondolni sem tudtam semmire.. néha benéztek élek-e még, bólintottam.. aztán minden kedves karácsonyi puszizós beteg eltávozása után, ismételten 2.felvonásban próbálták... este negyed 10kor .. mondta hogy feladja, én meg már sztem..nem voltam eszméletemnél.. mikor közölte hogy neki nicns eszköze s így szájsebészet, ami ugyan már szabadságon van.. de reggelre beszervez valahova... hazahoztak félig kocsival, tündéri egy assziszi :) bögve bedöltem a párnámba..nem is a fizikai fájdalomtol, hanem attol hogy itthon senki meg nem kérdezné hogy mivan velem, aztsem tudják hol voltam.. de sebaj.. talán eljön majd az idő hogy valaki még a vároterembe is elkísér :) :( Reggel telefon.. hát jól beszervezett, a város legdrágább SOS. Dent-jébe valóban.. de úgyvoltam vele hogy már minden mindegy csak legyen vége..ahol 5mp alatt, kilapták a maradékot, közben közölték nem szabad ám remegni... hápf... számlát is kaptam... neszenekem karácsony..
1 Db nagyörlőfog eltávolítás 9.000 HUF ami kamu mert csak egy felet kellett, de ha 5mp 9rongy..és én még az oclsó kategória voltam akkor jókis órabére lehet.. eh.. boldogan távoztam... másnap...fájdalom a mellette lévö fogban..nane.. nemlehetmár komolyan.. fehívtam a dokimat... sóhajtozások, oké... akkor kiynitoma  rendelőt pénteken (már rég szabin volt) megis történt... és akkor "HÁ MAGÁNAK NEMA FOGAFÁJ" hanem ez egy undorító sebecske.. vérrögökkel tele kaparjuk csak ki... Úrjézus ez is beszarásosélmény volt.. s most itt tartok.. egyelőre fájdalmam enyhült, 5gyogyszer naponta, mert csonthártya gyulladás nanáhogy, majd mondanom sem kell hogy másik oldali luk kiált segítségért és jelzi, hogy ő van immáron soron.. Amit kérek a jézuskától: fájdalommentes karácsony.. asszem ezmár teljesíthetetlen

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr69272966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szélfoszlány 2007.12.23. 09:06:58

te atyaúúúristemn szegényke kis hajni... ez borzasztó .
petimnek tavasszal húzták, 3 szor kellett neki is visszamenni,b elváros, csak az 36 körül volt, de kb majdnem ennyire durván
jajjszegénykém, tudom mit érzel (dehogytudja! dehogynem:D)
kitartás, majdcsak elmúlik az a kurva fájás!

Sajni · magnolia.blog.hu 2007.12.23. 11:23:07

De elhiszem hogy elhiszed dehogynem :) Köszönöm szépen...Hát igen... elmúlik ha betömik a másikat is...mert azóta már véletlenül sem az fáj amit kezeltek...Akkor én még olcsóbban megszúsztam mint Petid..36..ajj..rohadtfogorvosok
süti beállítások módosítása