Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

looking for...

2008.03.21. 00:15 | Sajni | Szólj hozzá!

albérlet...hát igen sohasem csináltam, nem is nagyon gondoltam, de nem könnyű dolog ez...
de még mennyire nem.. Jelenlegi lakhelyünk felujítás alá kerül , gondjaim bánatom gyökereinek termőföldje, és költöznék, keresem azt a zugot,ahol talán elkövetkezendő életem leélem, de nem tudom ez hogy megy...lehet egy idő után megszokja az ember, de valahogy eddig akárhányat láttam mindig jobb volt hazajönni, hiába...  szar érzés. És bizony egyedül tervezem tengetni életem! hát izgi... főleg hogy nem igen van pénzem. Amugy nem gondoltam hogy ilyet tud érezni ember lakás iránt de már rájöttem igen:D egyetlen egy volt amit felejteni nem tudok, szivem elrabolta, a lány azt mondta felhív, de sajnos hosszas vívódás után lemondtam, mert feltételek magasanszabottak... és fáj ujra látni a hirdetést ujra rágondolni...óóó lakás, az enyém lehettél volna, jóbanrosszban míg a.... s elmorzsolok egy könnycseppet, ilyen ugysem lesz több :((

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr26390214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása