Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

"nékemcsak Budapestkell holazember korareggel?"

2008.05.10. 01:18 | Sajni | 1 komment

csaba szerint írjak már a blogomba...
Meg mindenki epekedve várja mi lehet már velem, és ebből kifolyólag nem mernek kommentelni..mivel minden bizonnyal ez így is van, jelentkezem végrehát

szóval azvan hogy elköltöztem immáron 3hete,a lakástalálás körülményei is igen érdekesek és izgalmasak de erről majd később.. mikor már a visszavágyódásomról fogok írni.. oylanmint a sziget anno, egy hétig vagyunk és egész évben arrol beszélünk.

itt lakom homölón, tök egyedül és óráisi.. ha nem lennének a fobiáim és egyéb gondjaim most én lennék a legboldogabb, merthát kitárult a világ.. Furcsa volt azt a tendenciát áthidalni hogy nem 2település vezet a 3.ig, hanem álmosan kómásan kilépve a kapun egyből ott az ingerország..

szóval sokminden furcsaság van nekem, agrártinédszernek amik alapból lehet hogy soha fel nem tünnének.. majd menetközbe néhány dolog..
Egy viszonylag nyugis jókörnyéken lévő lépcsőházban éldegélek még kb. egy hétig..
persze már nevet is adtam a szomszédoknak, ők pedig valószínüleg nekme a kukkolót... Mert az első időkben szokásom volt hosszan kikönyökölni az ablakba aholis az anyatermészetet kerestem hiába. helyette életükbe nyerhettem bepillantást..
Szembe lakik egy zséháká azt már tudom, minden bizonnyal ő a tévés szomszéd..akárhiszed akár nem 0-24óráig megy a tévé minden áldott nap.. pontosan az ablakommal szemben, én szeretem tévémánságukat mert megnyugtat.. az ágyamtól jobbra laknak lepedöakrobatáék, meglepett hogy emberek ilyen hangokat is képesek kiadni..hát igen..biztosjónekik :D nekem nem annyira..

A felettem lakók, na ők a kedvenceim.. egyik nap szerencsém volt rájönni hogy egy romacsaládról van szó, eleinte csak verekedősként őriztem a róluk alkotott képem.
Rájuk hetente egyszer jut egy bunyó, már a 3.nak kellene történni.. Elsem hittem amikor először hallottam, a pasi tépi a nőt, az sikítozik, és mindeközben egy harmadik fél dobál mindkettöjükhöz asztalt, tévét szekrényt, hűtőt, mosógépet a hangok alapján..

másodiknál már sirvafakadtam, mert ez hallani is borzalmas volt, meg hát tudatelőttesbeli feltörekvő  emlékeket is megbolygatott..na lényeg már egy ehte nyugi van. Egyébként természetesen egyik lakásban felujítás van, vagyis szerintem bontják az egészet, uhogy fél8tól estig a fúropajzs hangja kelt, mindennapom kurvanyázással indul...

sokminden vicces és nem vicces dolog van..majd később





A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr5462152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.05.10. 13:18:41

nyilván..vagy épp más kontójára akartál nyerészkedni :D na midnegy vicces vagy...hát igen ha lenne egy akkora medencém mint Nektek :D (adjátokelnekem) akkor lehet hogy hátralévő életemet abban tölteném, és valóban nem mennék emberek közé..meg most amugyse fogok mííg a furfrum megnemnő maxegyév!

puszics

ui: utáNad... :D
süti beállítások módosítása