Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

nyárvanyár

2008.07.12. 23:26 | Sajni | Szólj hozzá!

Egész évben vártam azt a kötelességetől mentes pillanatot, hogy mindent leszarhassak és gondtalanul terpeszkedhessek frissen felujított szobám bébiblu(ehh) falának támasztott nemlétező babzsákfotelemben, "normálisan innen túli" témákat feldologozó könyveket olvasva.. Aztán eljött a pillanat de valahogy az érzés nem jött vele,sebaj.. A nyár szarvascsárda" feelingben indult, majd folytatódott ictúlét" esténkénti gólyafészkes, kezetvágdosós növény szellemében, és tart is.. de ez jó.. 2könyvvel végeztem, mióta belevetettem magam az antipszichiátria tudománytalantudományába?! Volt már egy dunaparty, mint egetrengető megmozdulás (igen fóbiásoknak bizony az) néhány képpel prezentáltam volna, de révén hogy nem leszek régmúltat dédelgető habzoszájú álmodozó, iholkéső most bánkódni... á nem nincs ebben bánat, csak már elmúlt s aktualitását vesztette.. 

Remélem azért lesz még mit azután is dédelgetni..

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr29565555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása