Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

újra!

2008.11.24. 19:58 | Sajni | 1 komment

Nos :) azthiszem eljött az idő hogy én újra itt. Kicsit már szemléletet, és gondolkodást váltva, nyár óta más szemmel látva megvilásodásra vágyva :)))

Immáron a Panaszblognak vége !! Azt hiszem lassan kezdem megtanulni helyén kezelni mindent és mindenkit, vannak már indokolatlan boldogság hullámaim a csak úgy-ban :) szóval ez még a kezdet, de úgylátom jófelé haladok!

Most pedig szeretném elregélni hogy bizony az amolyan elcsépelten agyonhangoztatott pozitív gondolással még is elérhető a valami.. Egy éve majdnem épp tél derekán veszítettem el kedves és szeretett rágófogam. és úgy tűnt a mai nap lesz alkalma annak hogy mégegy ilyen sorsra jut..Ez engem rettentően megvisel hisz egy testrészemtől kéne megválnom.. hiába hátul helyetfoglaló, mégis igen jelentős hendikep számomra mindamelett hogy mónikasószereplőnek érezhessem magam. Tömés megvolt, falatkaparó fájdalmas gyökérkezelés megvolt, nyitvahagyott fog megvolt.. ittvanmár a vég érzés megvolt... kedves dokinő mondta hogy akkor ismét fáradjak a szájsebészetre hogy megszabadítsanak fájdalom forrásától.. azért még nyomattam a napi 5 gyógyszert hátha..de nem.. gyászba burkolózva elindultam a celebfogászatra, ahol a megasztárok fehéríttetik a fogukat :D no de erről kicsit később... tavalyi élményeket felidézva fogalltam helyet, felkészítve a elgrosszabbra .. mikor is velem szemben üli tigánvajda:) számonkért hogy miért nem ingyenes fogorvoshoz járok, és hogy itt mennyit kell várni, és hogy a deákon neki mér ezer forint a redbull, holott  a nagykerára 150. Együttérzően reflektáltam, és beszédességére apellálva érdeklődtem az egy ajtóval lévő másik fogászatról. Azt mondta jobbanjárok ha odamegyek... modnjuk nem értem miért ült ő akkor ott :D de... rajtakívül egy hang(!) is azt súgta hogy menjek át oda.. hát hallgattam rá. Bőrfotel plazmatévé hát persze. 0 ember a vároban.. egyből fogadtak, magam sem értem mért mentem át, szerintem ők se hogy miért tüntem hirtelen el... de ha már ott voltam akkor legyen aminek... Kedves doktorbácsi oly gyengéden és nyugodtan közelített számhoz mint még előtte senki más :D néha összerezzenésemkor könyörgött hogy ne haragudjak, néha azt hittem ő fog sírvafakadni helyettem... A lényeg hogy szerinte 100hogy meg marad a fogam, én boldog vagyok, és látom mégis van értelme a relax állapotban mondogatott pozitív megerősítéseknek :) még ha eleinte nehéz is hinni benne mikor majd megőrülsz a fájdalomtól hogy : A fogam egészséges, és fájdalommentes.. Nos remélem télleg hepiend lesz! Köszönöm KIRÁLYdent :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr4786555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majom 2008.11.25. 20:23:53

juppé..3 hónap után uj post.. a rajongók már ki voltak éhezve
süti beállítások módosítása