Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Péntek

2007.10.06. 23:02 | Sajni | Szólj hozzá!

Nos a péntek az mindig egy furcsa nap..E napon van az 5órás kötelező csoportterápiánk, burkoltabb nevén "személyiség fejlesztő" .. Elég szörnyűnek indult, de immáron el sem tudom nélküle képzelni az életem :D szóval erre igyekeztem, a pszicho órát itthon átaludva 4orás "késéssel" befáradtam.. Már a buszon ideges lettem,amikor egy egész osztálykirándulás tette lehetetlenné a felszállást és ott létet.. kamaszodó sikítozó bravogörl olvasó ..jujjottmegegyfiú néézd sííkiiitok,demenő a mobilomordibálokbele lányok! fuh ideges is lettem
nem is kicsit..dehát tűrni kell. egyik ordítja a másiknak: " azt írta a horoszkopom hogy ma egy meghatározó különleges személlyel fogok találkozni" (fejem egyre vörösebb) másik sipítozó visszaordít.. és mi a horoszkópod? Vizöntőő... grrr.. még idegesebb leszek, :D aztán lenyugszom.. hát én is az lennék.. különleges személy jah..pff hagyálidióta.. Megérkeztünk, metron megszólít egy néni.. "Neharagudjon hogy szólok" egyből kapkodok mi van rajtam, lukas a gatyám, rágoba ültem, leszart egy madár? vagymi.. "de a táskája".. ez nem lesz így jó.. a maga táskája egy felkérés keringőre a zsebtolvajoknak :D ó monodm...hát igaza van, első zsebembe minden, cipzár nélkül..hát ezvan típusom: hanyag.. Rendben köszönöm ..Jóó de aztcsinál amit akar..én szóóltaam én szóóltammm!! Ezen is túltettem magam.. majd suliba belépve csoptársam kérdőn áll és néz..tudod hol leszünkvanegycigid? öö.. Gondoltam megnézem a tanulmányi osztályon hisz ugyis unatkozom és megannyi időm van.. liftlift..párpárá 7.emelet, sehol semmi, bolyongok, najo nem érdekel.. visszamegyek..sétálok a sötét hangáron.. majd a homályból előlép egy vékony  alak,.. /""piros ruha pántos cipő""vaníliaégboltflash/ lassu modulatokkal közeledik felém, igen..a hiretelen felismerés.. az örökkön örökké valami zöld..ami mindig..a jól ismert zsebretett kéz, az a tartás ..a kócos szőkésbarna haj.. a hatalmas barna gomb szemek.. hát persze.... persze ....hogy te voltál.. mindenkorigallaijoska. Elröhögtem magam.. mit tehettem volna.. ilyen nincs..tényleg nincs..persze ez egy fájdalommal teli röhögés volt..te nem lehetsz itt, is.. ez nem lehet... válaszul a mindenkori elfordul, én meg eltűnök remegő lábakkal a kanyarban.. Igen ez nagyon kellett, de elgondolkozom mégis..hogy milyen lezáratlan "egekbenköttetett" tartozásom van felé.. -mint idővel kiderült- ugyanrra a szakra jár, csak estin..  ..milyen kötelességem, elintézetlen tartozásom van akár előző életemből??nem tudom..de nagyon... tudattalanul nagyon követeled..... s mi jut eszembe??Mi?? a sikítozó meg a horoszkópja..csaknem..de..és csakde...

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr60188604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása