Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Victory

2008.12.24. 00:44 | Sajni | Szólj hozzá!

újabb csillag született a pop piac egén, hogy egy lopott mondattal indítsak...  megszületett az újabb megasztáár óje.. Bizony,bizony én néztem, ciki nemciki, egy percig sem titkolom :D és azt sem hogy újabb plátoi szerelmem született a műsorral..  Ma porszívózás közben (újra) megállapítottam hogy kamasz allürök tömege uralja még személyiségemet hiába öregszem, de talán ettől vagyok amilyen. Ígyhát tinilányokat megszégyenítő módon tudok most odalenni, azzal a kivétellel hogy én csendesrajongó vagyok.. Nem sikítozok, nem örjöngök.. csak magamban :D nem ujdonsült celebséggel jött a szerelem, csak szép fokozatosan, bár Nitus szerint én már így is részese vagyok a legendának.. :D .A csillogáson, szépségen túl szociális intuicióm látni véli ebben a fiúban a családi (el) nyomás hatásából adódó teljesítésorientáltságot, s ebből következő önértékelési problémákat, melyek reményeim szerint megoldódtak... avagy mégcsak most kezdődik a közönségfüggöség.. reméljük nem! szóval azért egyelőre még epekedek, mint egy amerikai(álom)filmből megtudtam az epekedés a szerelem legerőteljejsebb fokozata.. :)  Najó azért annyira nem vészes a helyzet, mindenesetre életemben először azthiszem lett egy "ideálom", ilyen (ésehhezhasonlo) inkább pont ilyen fiút, köszönöm kérem életembe fogadnék!


(tinilányok az überpaint montázsomat nem ellopni!! :D)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr80839352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: király viktor
süti beállítások módosítása