Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

SzTrEcSiSzTrInG

2007.10.17. 21:46 | Sajni | 1 komment

12.10...  Busz indulás..12.55.. szuper.. "hogyan üssük el az időt hasznosan és boldogan" gondolatsorozat vezette végig a szemem, a jólismert és unalmas tájon.. kÍNAI bolt!EZAZ!!
Nem győzöm elégszer hangsúlyozni hogy imádom a színeshasználhatatlangagyiságokat.. Erre a kínaibolt féligmedig lehetőségek tárháza.. (majdnem).. Nos nekiramodok térülök fordulok, s bent termek.. addig leselkedek, míg tekintetem a nagy káoszban egy pettyesmelltartóra irányult.. majd hirtelen ottermet 10kicsikinaji.. á nem ..csak egy talán korombéli :D (de nemtom megállapítanirajtuk) jól szituált csájnízfiúka:D esküszöm tetszett :))))) Majd a melltartók felé tekintve kérdezte...Segíthetek? vigyor... -igen.. próbáld fel:D - gondotlamén..-
á nem.. de a  mókás hangulattal inkább átsurrantam a "játékosztályra" :D lásssukmiből élünk..
nem igazán talátam semmi mókásat  vicceset.. ááámm egyszercsak rábukattam a nap legtökéletesebb tárgyára "Strectcy String"re... egy rövid időre elgondolkodtam mi isez.. Nos tehát..  ez egészen pontosan, egy nagyon egyedi ötletes egyszarűen fantasztikus .. 2db gumidarab:)) nemtöbb..  Nem tudom ki a célközönsége.. (5+) ennyit megtudhattunk.. Annyira megfogott ez a tárgy..vagyis a tény, az  hogy de ezt hogy ??mI?? hogy gondolják?:D az ámulat pár másodpercében igyekeztem mindennemű információt felvenni az objektumról funkcióját illetően.. de nem... egyszerűen ennyi..semmi.. sztrecsisztring..és kész.. Mivel olyan szerencse ért, hogy több mint minimálbérnyi öszöndíjjal toldották meg a számlámat..így nem volt kérdéses hogy mgamévá lesz..e ez a ...  meghát mindemellett örömforrás.. Ennél gagyibb cikibb értelmetlenebb valamit nem találtam széles e üzletben .. így vittem a kicsikinainak..röhögve, de még ő is röhögött rajta (L) :DD  350ért adták enapi boldogságom..


íme a külcsíny...  
                                        

.. s lám a belbecs.. mint két szardarab:D


fúúú lehet vele ilyet...  /tudom hogy idegesítően (van aki szerint undorítóan khm.nagy  a körmöm..:D éés? / :PP        

de ne feledjük hogy ketten vannak ők


Segítségül hívtam egy széklábat hogy demonstráljam a valóságot..

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr24199676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mumi 2007.10.18. 12:14:51

ne! háh!
350-ér én nadrágot szoktam venni, de te tudod (:
süti beállítások módosítása