Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

"Annyira vágyok"

2007.10.23. 00:36 | Sajni | Szólj hozzá!







Az utóbbi pár napban valahogy nincs kedvem mosolyogni.. de már az erőltetés sem megy.. Rég  volt már ilyen ... aztán persze lehet hogy a hidegfront teszi de ez az érzés mégsem időszakos..  Lehet  könyníteni kicsit rajta, pl úgy..ha itt ülsz a éjfél tájt egy rohadt 5nmes sötét lukban, egyedül, egy  szempusztítófejfájdító monitor előtt.. és micimackós kb10.szülinapodra kapott teás bögréböl gyűröd magadba szívoszállal a talált pezsgőt, és ide írod Önsajnáló de mégis kikívánkozó gondolataidat.. hogy ne termelje tovább a gyomorsavad, ne feszítse a fejedben az ereket, ne marjon szét mindent benned...ami kézzel fogható.. a megfoghatatlan az úgyis mindig a tiéd marad... De a legjobb akkor mikor álmodozol, és elvonulsz a saját teremtett világodba, amiről titokban  el is hiszed hogy létezik  valahol.. az alvás is jó.. akkor sem kell létezni, bár az álom nem mindig az óhajtott világod.. 
 Lehet ébren is álmodni.. egyébként innen jön a blogom címe.. Vanília égbolt..ez a film számomra úgy tökéletes ahogy van, félre téve a nagy sztárokat..Nem ismertem a filmet amikor ilyen és ehhhez hasonló gondolatokat ecseteltem Neki,  mikor ezt mondta..HAjni ez a fim rólad szól..s valóban.. ilyen vagyok.. megteremtettem azt a burkot amiben boldog vagyok.. csak az agyonhangsúlyozott "Gondolat teremtő ereje" nem tudom mikor aktivizálja magát..  Mert itt már baj van.. mikor azon kapom magam  hogy az Amerikai pitén bőgök,és minden gagyi újvilági tini filmet megnézek aminek már az első pillanatában mindeki tudni véli az utolsó másodpercet, amikor eljön a várvavárt szalagavatóbál, és ott áll a gyönyörűlány a hófehér ruhájában, és nagy küzdelmek árán  odaér a gyönyörűfiú, csók és..HAjni bőg.. a vágyteremtő amerikai primitív (bunkó) tömegfilmen ami a  tizenévesek érzelmi világából gazdagodik meg.. de még őket sem hatja meg könnyekig.. Valahol én megálltam az érzelmi fejlődés ezen szintjén.. és az elérhetetlen vágyakozás csendben megöl.. de én mégis elhiszem hogy létezik ilyen idill... Pedig én nem akarok sokat.. egy nemtudom milyen elemzés szerint..tipikus papucs vagyok aki mindent megtesz csakazért hogy szeressék.. Meglehet.. lassan el is fogadtam hogy engem nem lehet szeretni.. amerikai filmesen semmiképp..pedig én nem akarok sokmindent.. csak azt amit.. de valszínű fel kéne fogni hogy ilyen férfi,fiú,nevezze mindeki aminek akarja.. nem létezik.. 
de ha tényleg  nem létezik akkor inkább örökre itt ülök a sötétlukban, szemkifolyva könnyes magányomban..pedig annyira könnyű lene engem boldoggá tenni.. s lehet hogy adáskapás terén ez  meg is érné bárkinek... Annyira szörnyű ha a szereteted nem tudod senkinek sem odaadni, és csak gyűlik gyűlik már 20éve halmozodik, és egyszer tényleg felemészt.. mert már arra a pontra is eljutottál hogy odamentél és megkérdezted...neharagudj... van sok ilyenem, és nem tudok vele mit kezdeni..te okoztad.. neked adhatom??hátmajd ezt megbeszéljük holnaphívlak.. 5éve holnap.igen megesik..lépjünk tovább.. és te? Mit szolnál.. ha...megosztanám ezt veled.. nem? na jó..s te ? s te?  Ha nem hát nem...
 Már próbálkozni nem fogok, de igenis hiszem hogy egyszer a buszmegállóban egy undorítóhideg napon majd odajösz..héé Te lány..én ismerlek ..és lehet hogy senki sem..de majd Te látod  azt a  valamit..vagy mikor épp leszakad a szatyrom, vagy elütni készül egy autó... (jé de ismerős..mint a filmekben) S változatlanul kitartok a gyerekes álmaim mellett és nem adok alább.. csak az idő múlik.. Tényleg nem vágyom én olyan sokra.. De vajon Létezhet olyan fiú aki büszke Rád, hogy Te vagy neki? Aki bejelöli wiwen h kapocsolatban és még közös képetek is van? Aki nem elmegy a virágboltba és vesz valamit, hanem  hozzád igyekezve  az útszélén szed virágot? Aki kicsit is sejti hogy milyen vagy,és egyedi ötletekkel döbbent meg?Aki akár egyszer is sörözés helyett veled marad, és megnézi  azt amihez neked kedved van? Aki a Duna homokjába szívet rajzol Neked egy fadarabbal? Aki magától ír smst anélkül is hogy Neked ezt kérni kéne? Akitől napraforgót és lufit kapsz  a szülinapodra? Aki váratlanul az éjszaka közepén az ajtód előtt állva  így ébreszt ? ..Aki szereti  gyerekesbolondságaidat,és aki szeretne boldoggá tenni... aki egyszerűen szeret.. és tudja..amit te is.. De ilyen szerintem nem létezik.. ez túl sok.. Lehetek nyálas, túlérzelmes érzékeny szeretethiányos szar, de én reménykedem továbbra is hogy él ratam kívül még egy ilyen ember a Földön... Csak a reménykedés nagyon fáj...  Őt hallgatva, valahogy ezek az érzések egyhelyre tömörülnek,  és könnyebben szabadulok tőlük egy időre , ha lassan potyognak, majd elpárolognak....

Könnyű lehet azoknak akiknek az érzéseit meg lehet venni.. de nekem NEM kell ház,kocsi,bunda, arany...

még Ilyen sem...
És ilyen se...





A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr83204412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása