Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.10.24. 20:41 | Sajni | Szólj hozzá!

ma csodával határos módon sikerült hajnali 4után felkelnem, de inkább sirni ordítani lett volna kedvem sem minthogy elindulni.. hogy 8ra iskolába odabe érjek.. és estefél6ig bent üljek.. Nos kedvenceim a lukasórák,vagy lyukas.. ebből végigültem 120percet, mikor kiderült hogy még 2ilyen lesz ugyanis elmaradnak az órák.. ami összesen 6,5 óra várakozást jelente..nos meg ajó***.... irány haza..vagyis a szentenrei könyvtár. Nagy büszkén sétáltam be...mikor rádöbbentem már akkor mielőtt láttam volna  Szerda: ZÁRVA.. ritkán jön rám a tettvágy..hogy na de most én csakazéris... ésmost rámjött.. márpedig én ezt a könyvet akkor is visszahozom ha a könyvtár ZÁRVA :D ugyanis máskor nincs időm,és a kiadónéni előzetesen megfenyegetett hogy ezzel ám nem késhetek egy napotsem..mert szoktam ám..(s fieztem a soksok ezret..óóó) tehát most azeccer nem, mert ezt Pécsről hozatták nekem csakmostcsakitt... szavát megfogadva hát ott álltam ...sötétség , zárt ajtók...
oda mentem a portásnénihez akkormostösszedől avilág kétségbeesett arc....   valahogy had juttassam be a könyvecskét csak egy perc..modnta "Ö nem tehet semmi adjam oda Neki, és majd meg lesz oldva".. -Ááá néni kérem azt nem tehetem.. be lettem fenyítve.., nem hagyhatom csak úgy itt "akkor nem tudok mit tenni" - ööÖöö.. Lenne kedves felhívni nekem a B.Zsuzsanénit? ott van bent a zárt ajtók mögött.. Hát felhívom én... "Zsuzsa..itt várja magát egy hölgy..lenne kedves kifáradni a portára? " s volt kedves kifáradni... Milyen jó a protekció ó (amugy nincs nekem másban oylanom félreértés ne essék) könyv átad, egy mosoly ide- egy mosoly oda.. .. Imádtam

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr21206449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása