Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.11.14. 22:17 | Sajni | 1 komment

Tehát. nem... na sebaj..

szösszenetek a mából.. reggel a buszon ülve 6.59-kor eszembejutott valami olyan dolog amit ide le szerettem volna.. mert nagyon örültem neki hogy eszembejutott, de már elfelejtettem azt hogy mi volt ami eszembe jutott..

ma egyetlen óra miatt voltam voltam kénytelen bevonszolni magam a városba... Ráadásul azé hogy kettest kapjak.. és ott helyben mégegy iylen dogát irassanak..csodálatos..mocskos szociálpolitika... Ja és valaki azt mondta hogy az ország gazdasága azért labilis mert kis hazánkban a többi jóléti államhoz képest sok az atomóra... pfff.. Dzsizaaasz XD

aztán hazajöttem ... lefeküdtem, azé hogy borzalmasat álmodjak.. és sírva keljek.. még csodálatosabb...

ez még semmi... a legmókásabb mára..  Msnemen egy idegen vanódik..nézem miez? jaa hát vagy egy hete vettem fel.. egy informatikai outlet-et, teljesen naivan azért hogy majd én ott kérdezgetni fogok ezazt, ami engem érdekel, ugyanis még mindig mintmár 1-2-3 esetleg 4éve laptopot akarok venni... informatikai cuccokrol való kérdezgetés úgylátszik mindig valami negatív történetet vonz, hoz vagy visz magával... érdekes..lehet h karmikus :D no de foyltatva.. Így is törént én kérdeztem , ők készségesen válaszoltak, míg nem egyszercsak.. harveroutlet üzenete: és amugy hányéves vagy micsinálsz, merre laksz ..ilyenek:D gondoltam milyen jófej ügyfélorientált cég... meghát én nagyon szívesen elbeszélgetek akárkivel akármiről akárhol.. :) ez most sem volt kivétel..  aztán egy pillanatig úgytűnt hárveráutlet beszéli  "A" közös nyelvet, s közölte h szívesen  foyltatná a társalgást munkaidején kívül is.. na mondom ám legyen.. -és te? mesélj hát magadról: Én Peti, 26 és..magányos.. Ó rendben hát értelek ... msn cím csere, jó kémkukkolóhoz illően egyből wiw keres, s megtalál: Peti,( izompóló)  30 ,kapcsolatban.. Végülis majdnem...:)) irtam egykét kedves sort, hogy nem kívánok kamuemberekkel msnezni.. meg semmitse..(Igen biztosan ő volt mert minden egyezett:)  Mondanom sem kell, hogy nem vezsek laptopot náluk..Ahj én nem tudom.. szívesen feltenném arra az életem h megismerjem az emberek viselkedésének okait.. de anyiraaaaa...iszonyatosan  idióták :S hazudozni meg annyira szánalmas és féreg dolog.. Mostmár eljutottam arra a szintre hogy minden ilyen netes felsszínes kapcsolatomat leépítem...minek? A nagy részük szarember..aki meg nem az is érthetetlen és kicsinyes... nem szoktam én ám ilyet mondani, meg velem az életben érdekes mód szinte lehetetlen összeveszni.. Ja még pluszban annyi, hogy egy végtelenül  kedves és részemről is szeretetre méltó (persze netes) ismerős, ki valamilyen indítatásból, egy utópikus eszményi kapcsolatot remélt leendő akár 10év mulva esedékes találkozásunkból, maga hangvételéhez hasonló levelet írt.. amiben azért meg meg jegyzi hogy bocs ha nem ír, de tökre nehéz, meg nem tudja magát rákényszeríteni.. stb..  válaszoltam : Hát rendben ha ez kényszer meg ilyen erőltetés akkor ugyanmár...hagyjuk.. aki tényleg kíváncsi rám annak érdekes mód nem az... s válaszul látom minden levelemet törölte.. :D hamar elszállt az imádat... ISTEneeem... ennyi de ennyi hülye ember egy rakáson.. de leglább egy napra -2... :) lepítés folyamatban..

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr94229428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

múúú · http://minuszegybarat.com 2007.11.15. 10:26:48

(: remélem engem mint netes barátságot nem építesz le! egyébként meg vasárnap megyek csak haza, mert szombaton szinház! de akkor majd akkor... sziapuszi köszi :D
süti beállítások módosítása