Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.12.24. 22:08 | Sajni | Szólj hozzá!

Szóval közhelyesen mindenkinek nagyon Boldogat! Ma megtettem amit eddig talán még így ilyen formában soha..és valóban ettől sokkal jobb lett, és remélem nekik is..de már megérte..

játszottam spongyamonopolit, vizsgáltam mikroszkoppal hajszálat, és löttem mágnes korongokat..mindez tesóm játékai.. Én ugyan a fa alá semmit nem kaptam... hanem a laptopot előre. persze örülök, de a meglepetésre vágyásból ki kell nőnöm... leglalábbis ebben a családban sóhaj.. sebaj.én megtettem amit.. :) s ezjó

szegfüszegolajjjal ecsetelen a fogaimat, és minden létező összes gagyiromantikus filmet megnézek tüntetőleg aztán persze közben imádom, ja és olvasom a 9wiwes karikörüzeneteimet, amitől valahogy nem tudom azt érezni hogy valaki gondolt rám ... éjjen kiskarácsony...

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr22274465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása