Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

Életveszély,plusz nesze nekem fotelágy

2007.07.12. 21:18 | Sajni | 1 komment

"Hajni..életveszély amiket művelsz,jó lenne ha fejben rendbe tennéd magad..
-Jó, akkor lehet hogy hagyni kéne ezt az egészet....
"Ezt még azért gondold át"

Vezetni voltam..kitaláltátok??!


Ágyvásárlás éjjen hurrá.. ! Avagy hogyan lesz a fotelágyból VÍZÁGY!!

 új bútorvétel tudatában  már korán reggel gondoskodtam arról hogy régi szakadt ágyam látványa egy percig se bántsa tovább szépérzékem, ígyhát néhány megfontolt  határozott határozatlan mozdulattal likvidáltam a fekvőalkalmatosságot az ajtó elé..

A bútorboltban gyanúsan minden simán ment, újszagú ágyikóm tudata azért megadta az életben maradáshoz szükséges pillanatnyi boldogságérzetet.. igaz nekem kellett cipelnem darabonként,az eladó csak ült  s nézett...sebaj

Utánfutó, száguldás .. aztááánnn... egyszercsak
"hopp egy csöpp" meg mégegy..

gyorsan takarjuk le,már ha lett volna mivel../nem volt/..csak egy miniális fóliadarab.. kocsival félreállás, esőzivatar mint a filmekben..Pulcsimból hajamból  csurog a víz,szarrá fagyok,vacog a fogam...mindenki a kocsibból néz.. közben a hátsóülésen levő mekis lufit kirepítette  szél,ez úgy valahogy kellett a szituációba... juhuu. röhögtem is volna, de nem volt kedvem..  Nekem már mindegy volt, de sajnos az ágynak is... Mindenki anyázik..

Hazértünk, ágyikám darabokban.. ventilátor, hősugárzó...s itt tartunk most..

Az új dolog gondolatán felbuzdulva még reggel kimostam minden ingó takaróm paplanom..amit természetesen kint is hagytam..  Tehát most itt nézek magam elé ,s ami körülöttem szárazon maradt: kettő azaz kettő darab párna és végülis ennyi.. használható ágyak száma : 0



Kinél alhatok?

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr50117006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mum 2007.07.12. 22:51:44

neeee! ez neked kellemetlen (: ezen felbuzdulva meg is dönthetnéd a virrasztó világcsúcsot! kitartáááás! köszi puszi az ágyas sztorit...
:(
süti beállítások módosítása