Nyisd ki a szemed

Friss topikok

  • eNvagyokmagam: idén elmegyünk? (2009.07.08. 20:29)
  • eNvagyokmagam: pózolj Vikkel (2009.07.01. 23:17) Napi Vik
  • norbeo: hát angyon örülök, hogy jól siekrült, tényleg. megérdemled viktort. :D hangmás is jó volt. (2009.06.29. 23:09) Connecting& Vik'nLove
  • norbeo: jó zöld.. jól lehet olvasni :D mé szerintem komppal menni rajság (2009.06.29. 23:06) Ma
  • szélfoszlány: na én is puskázok szigin összevissza, vagy ha nem,hát sírvafakadok, bár az nem sokat segít sosem. ... (2009.06.28. 10:36)

2007.10.22. 01:35 | Sajni | Szólj hozzá!

Odafordulok és megint az a hang.. Jól hallomm? nemár ez undorító... de csaknem ő.. harisnya csizmácska,picsácska ...lány.. aztán bámul ki az ablakon..ennyire nem lehet gáz még ha másért amúgyis az.. visszafordulok.. Így is már eleve egy minimum20perces feszültség volt bennem , mert utálok magasított buszülésen kívül ülni.. fuj.. ezen stresszelem magam és megint.. keresem ki lehet az? hát mindjárt hányok.. de senki.. és 3.jára sikerült elkapnom a mozdulat és a hang komplexegészét.. a csaj volt.. Hihetetlen hosszan 2percenként megismételve turházótakonyhörgő hangokat adott ki.. csodálatos.Már akkor is utáltam amikor megpillantottam, hisz a táskáját az ülésre ültetve szorongatta feltett lábakkal hogy márpedig mellé ne üljön senki (én nem is akartam) de milyen már.. aztán már nem is figyletem utána már rá.. Csak mikor leszált, két befőttesgumis copfjával... s töbé nem láttam takonyturhatündért...

A bejegyzés trackback címe:

https://magnolia.blog.hu/api/trackback/id/tr41203387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása